Saturday, April 19

好书共享


媛媛最喜欢的老鼠并不是米老鼠,而是鼠小弟。

死党阿敏前一阵子向我推荐《鼠小弟》系列, 我最近也借了几本回家跟媛媛讲故事。结果,媛媛非常喜欢,我把书本摆在她拿得到的地方,她时不时都会跑过去,如果不是自己边看边讲故事给自己听,就是要我讲给她听。







《鼠小弟》系列是非常非常有趣又充满童真的一套图画书。故事简单,寓意深刻,文字浅白,非常适合小朋友们。
刚好有同事6月要到上海去游学,嗯,正好托他帮我找一找了! 嘻嘻!

2 voices:

wolfgirl said...

I sent an email to nhcbgs@0898.net
(according to the email add at the back oft he book...but the address is not working...)

I asked a fren who is going China next month to search...want to buy as RR's birthday present...

will keep you updated...

wolfgirl said...

http://product.dangdang.com/product.aspx?product_id=9185908