Wednesday, February 14

天使

I dedicate this Mayday song to my two lovely girls at home.

Angie and Jaimie - Thank you for being my angels. And for letting me be yours.

Happy Valentine's Day.

天使

作詞:阿信 作曲:怪兽

你就是我的天使 保护着我的天使 从此我再没有忧伤
你就是我的天使 给我快乐的天使 甚至我学会了飞翔
飞过人间的无常 才懂爱才是宝藏
不管世界变得怎么样 只要有你就会是天堂
像孩子依赖着肩膀 像眼泪依赖着脸庞
你就像天使一样 给我依赖 给我力量
像诗人依赖着月亮 像海豚依赖海洋
你是天使 你是天使
你是我最初和最后的天堂

3 voices:

Anonymous said...

I like Mayday!! My favourite band!! The lyrics by Ah Xin are real good and meaningful. My favourite is Zhi Zu.

Clement said...

Maydays' my fav band too! I have this huge Mayday poster pinned up in my work cubicle....:)

Angie said...

I think Ah Xin is a genius. who else can write song lyric with The Monkey God, the rubbish bin, the salted fish?